- Cel: Zwiększenie świadomości kierowców i ograniczenie ryzyka powstania wypadków w pracy i poza nią, przy jednoczesnej redukcji emisji CO2 oraz zużycia paliwa.
- Liczba osób: 1000
- Czas: 12 miesięcy
- Lokalizacja: 15 miast/oddziałów firmy
- Produkt: ECO&SAFETY DAY + telemetria
- Narzędzia:
Realizacja projektu została poprzedzona testowym szkoleniem zorganizowanym dla grupy 30 kierowców z udziałem finansowania z funduszu prewencyjnego ubezpieczyciela. Na podstawie uzyskanych, wymiernych rezultatów podjęta została decyzja o przeszkoleniu WSZYSTKICH kierowców.
Zdaniem Klienta: Konfrontacja własnej wiedzy pracowników z informacjami wyniesionymi ze szkolenia przyniosła zaskakujące efekty. Partnerem realizującym dla nas ten program jest firma SAFETY LOGIC, która dostarcza nie tylko telemetrię i e-learning, ale przede wszystkim fantastyczny zespół profesjonalistów, bez których niemożliwe byłoby osiąganie wspomnianych wcześniej rezultatów.
Jeżdżę samochodem około 25-30 lat i do tej pory miałem wrażenie, że robię to dość dobrze i bezpiecznie. Jednak na szkoleniu okazało się, że wszystkiego muszę nauczyć się na nowo. Bardzo dziękuję organizatorom, bo to szkolenie naprawdę dużo mi dało – mówi Marek Rafiński z Kompanii Piwowarskiej.
Bardzo potrzebna inicjatywa, korzystam w praktyce z wiedzy nabytej podczas tego szkolenia –mówi Jacek Nowaczyk, starszy manager ds. personalnych w Kompanii Piwowarskiej. Rafał Woźniak, przedstawiciel handlowy ds. detalu dodaje: – Przed szkoleniem też hamowałem silnikiem, ale teraz zacząłem znacznie wcześniej przewidywać sytuację na drodze i odpowiednio wcześnie podejmuję właściwe działania. Do tego dochodzi osobista korzyść ze zmiany stylu jazdy – zmniejszenie zmęczenia za kierownicą i większy komfort w podróży.
Więcej na temat wdrożonego wspólnie programu bezpieczeństwa Świadomy Kierowca Kompanii Piwowarskiej: http://www.kp.pl/dla-mediow/aktualnosci/900-swiadomych-kierowcow-w-kompanii-piwowarskiej.html